Aiutemu u mondu à cresce da u 1983

Smantellà a sequenza di u Ponte

Ponteghju Ringlock duverebbe esse alzatu è smantellatu in una certa sequenza. Alcune persone pensanu chì l'erezione deve esse effettuata in l'ordine, è ùn importa micca quandu u smantellamentu, pò esse smuntatu casualmente, in realtà, u smantellamentu di u scagnu hè ancu necessariu per enfatizà l'ordine, solu una bona comprensione di u smantellamentu di l'ordine di scaffolding per uttene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu.

(1) caccià prima a ringhiera superiore è a colonna di ringhiera da u cavaddu, è poi caccià u piattu di pedi (o quadru orizontale) è a scala, è dopu caccià u truss horizontale è u supportu di forbici.

(2) Partendu da u cavallu superiore, caccià u supportu croce, è simultaneamente caccià a cinghia di u muru superiore è l'armatura di u quadru superiore.

(3) Cuntinuà à caccià l'armatura di u quadru è accessori in u secondu passu.L'altezza cantilever di u scaffold ùn supera micca i trè passi, altrimenti una cravatta temporanea serà aghjunta.

(4) smuntamentu continuu sincrunu. Per i ligami murali, u libru orizontale longu è i supporti di forbici, seranu rimossi solu dopu chì u scaffold sia smuntatu à u quadru di span pertinente.

(5) caccià u schema standard, u quadru inferiore è l'altre parti.

(6) caccià a basa è caccià a piastra pad è u bloccu pad.


Tempu di posta: Apr-19-2021