Aiutemu u mondu à cresce da u 1983

Nantu à noi

Scaffolding Rapidu (Ingegneria) Co., Ltd.hè una sucietà leader in l'industria di l'armatura in Cina. Dapoi a so creazione in 2003, RS hè cresciuta per affruntà novi sfide è u so successu continuu vene da a valurizazione di i so clienti è impiegati è un impegnu à serviziu, prestazioni è qualità.

Ùn simu micca solu l'espertu in a cuncezzione è a fabbricazione di tutti i generi di ponteggi in acciaio è di sistema di casseforme, ma dinò dedicemu à esse un espertu in u sviluppu di ponteggi in alluminiu. I nostri prudutti principali includenu Ringlock (Allround), Cuplock, Kwikstage, Haky, Frames, Props, etc.

asa

A nostra sucietà hà una bella posizione à circa 100 km da u Portu di Shanghai, in quale solu 30 minuti da Shanghai in trenu è un'ora di vittura. L'area di l'attellu copre circa 30.000m2, è u magazzinu circa 10.000m2.

Scaffolding Rapidu hè fieru di avè una squadra di esperti di ingegneria è tecnichi altamente sperimentati è adeguatamente qualificati. Sicondu e diverse richieste da i nostri clienti, pudemu furnisce una gamma intera di scaffali è cuncepimentu di casse. Offremu un serviziu one-stop per ogni prughjettu.

Avemu una squadra di produzione altamente sperimentata, chì mantene u primu livello di ogni tappa di u prugressu di produzione. Ogni squadra di travagliadori hè guidata da un supervisore chì surveglia i travagli di ogni ghjornu. I sistemi automatizzati di saldatura è di saldatura robotizzati sò largamente aduprati. Sviluppemu una nova macchina per furmà a plancia d'acciaio, chì aumenta a capacità di produzione di a plancia, circa 1000 pz per ghjornu. Cù travagliadori sperimentati, macchine avanzate è una bona gestione, a nostra capacità hè circa 25.000 tunnellate à l'annu.

Avemu un sistema di cuntrollu di qualità cumpletu, chì garantisce l'alta qualità di i nostri prudutti è assicura chì tuttu u prucessu sia dovutu à u calendariu. Scaffolding Rapidu (Ingegneria) Co., Ltd. hà ottenutu Accreditazione ISO9001, CE, ISO14001, OHSAS18001. Tutti i nostri sistemi di ponteggi sò testati per cunfirmà à ANSI A10.8, AS / NZS1576.3, Giappone standard JIS.